Thursday, July 15, 2010

Foot Detox Patch

Harga : RM 18 sepeket (ada 10 sachet)
Caj Pos : RM 5
Sesiapa berminat nak cuba email ke honeyz_73@yahoo.com.my



Ni pulak Foot Detox patch yang dibeli oleh kawan kak honeyz. Awal bulan hari tu dia beli dua. Ni dia order 3 pula.... terima kasih honeyz ucapkan kepada beliau... support member nye product...

Apa Dia Detosifikasi

Detosifikasi adalah proses penyingkiran himpunan toksin yang terkumpul di dalam tubuh badan terutamanya di hati, kolon, ginjal, darah dan sistem limfotik. Tubuh manusia secara fitrahnya mempunyai kekuatan dalaman yang mampu mengawal kesihatan diri, tetapi mekanisme ini tidak akan berfungsi apabila tubuh anda telah dilonggokkan dengan terlalu banyak himpunan toksid. Keadaan menjadi semakin serius apabila toksid ini tidakdapat dikeluarkan dengan sempurnadan badan juga tidak mendapat zat nutrien yang secukupnya (40 jenis nutrien ). Maka dengan penggunaan Foot Detox Pach secara kerap untuk menyingkirkan bahan buangan dan toksid yang merbahaya ini membantu meningkatkan kesihatan dan kecergasan.

Serba sedikit tentang Foot Detox Patch

Merupakan detox termurah, kesan yang sama dengan jenama terkenal pada harga yang teramat murah!!! Terbukti berkesan... Seeloknya pakai sebelum tidur di tapak kaki selama 5 - 8 jam untuk kesan maksimum. Dengan hanya menggunakan dalam tempoh satu malam sahaja kita akan dapat melihat kesan penggunaan iaitu perubahan dari segi warna dan bau foot detox sachet ( dari warna cerah ke warna coklat perang/hitam).

Kandungan Foot Detox Patch

Vinegar Wood Vinegar Extract, Bamboo vinegar, Chitosan, Plant Power Vitamin C. Tourmaline. Cornstarch.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Followers

Total Pageviews